dilluns, d’octubre 29, 2007

VOLEM SOLUCIONS NO NOMÉS DISCULPES!

Sí, es tracta d'una obra del "Gobierno de España" però que paga i pateix Catalunya. I encara hem d'explicar perquè som independentistes! (com ha dit algú...).
Centenars de persones s'han concentrat aquesta tarda a la Plaça Sant Jaume (haurien d'haver estat moltes més...) per les contínues molèsties, retards i esvorancs, sobretot a Bellvitge i Gornal, així com membres de la plataforma Ave pel Litoral disconformes des de fa molt temps amb el traçat proposat, que cada cop s'intueix més insegur. Dimecres compareix en Zapatero al Congrés. A veure què dirà Mr. Marshall en època de precampanya... (Volem solucions i una mica més d'atenció a les persones, no només entonar el "mea culpa")
Mentrestant la "Maleni" (nom que li han adjudicat alguns...) Álvarez, el cap de setmana s'amagava a Sevilla, sota la protecció del PSOE andalús....
Resum: Segona setmana sense trens per als usuaris de Rodalies de RENFE, que comporta, entre d'altres maldecaps, que hagin de matinar molt més per intentar arribar d'hora o el menys tard possible, això sense comptar amb l'estrès i l'ansietat que aquesta situació provoca en la gent i la imatge tercermundista que estem donant de la Barcelona postolímpica, "cool" i suposat destí turístic de primera.
Per què no apostem quan trigarà a restablir-se el servei amb total normalitat i seguretat? Jo dic que tenim com a mínim per Nadal... (temps al temps)
Mentrestant podem entretenir-nos veient els anuncis següents:

El tren de los valores (publicitat a la web de RENFE):



"LAS EMPRESAS CON MÁS FUTURO. Excelencia en Creación de Valor. EL ESTUDIO PRESENTA UNA SELECCIÓN DE LAS EMPRESAS ESPAÑOLAS CON UN GRAN FUTURO, ENTRE LAS QUE SE ENCUENTRA RENFE (premiada per la seva responsabilitat social!!!)
"Todas las empresas participantes en el proyecto han sido examinadas con un cuestionario minuciosamente elaborado por Deloitte
CRF España presenta una selección de las principales empresas nacionales que liderarán el futuro, atendiendo al cumplimiento de cinco criterios: una buena implantación en el mercado, una estrategia coherente, una sólida posición financiera, una atención prioritaria a las personas y un proceso de innovación consolidado."


Per a qualsevol suggerència o observació sobre el funcionament de Rodalies o trens de llarg recorregut, podeu enviar les vostres reclamacions a:

clientbarcelona@renfe.es

posant el vostre nom i cognoms i la vostra suggerència o observació sobre el servei.

També:

Telèfon d' Informació : 902 24 02 02


Telèfon del Servei de Reclamacions : 93 495 62 33 (Dilluns a divendres de 9 a 14 h.)


Telèfon d'Atenció al Client i Coordinació de Grups : 93 495 60 42 (Dilluns a divendres de 9 a 14 h)

Adreça Postal:
Plaça Països Catalans, s/n. Estació de Sants. 08014 BARCELONA


Molta sort i que el calvari s'acabi aviat!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

El que hauria de fer la gent és una vaga total i no agafar el tren en senyal de protesta durant uns quants dies o no pagar(ara que tant els hi fot...)

Anònim ha dit...

Bienvenido al tren da la bruja!